En utställd lurvig filur



Någon gång ska jag vandra Göteborgs gator i enda syfte att fota massa rolig gatukonst. Inte bara gatukonst förresten. Det fanns massa fina och fula gator fulla med saker värda att dokumentera. Tills vidare nöjer jag mig med att tjuva en bild här och där när jag är i stan. Senast fick jag med mig denna hem. Någon har försökt att dra bort den, men jag tycker inte att det förstört bilden. Snarare förstärkt den.

Jag har just börjat att göra en portfolio med mina målningar. Ska också sammanställa ett brev om mig själv. Dessa ska jag använda i jakten på en utställning. Allra helst vill jag ha en i höst. Har ni tips så hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0