Who u gonna call?



Stor humor! Robyn har ett antal olika tishor i sin shop, men den här är bäst. Så himla rolig. Fredagen den 12 augusti står hon på scen på Way out west. Jag ser fram emot det något enormt mycket. Fint sällskap får jag också, eftersom båda mina systrar köpt dagpass till just fredagen. Kan bli hur mysigt som helst.

Robyn spelade på Wow för två år sedan. Det var innan hon gick in i studion och kom ut med Body talk-serien. Det var en grym spelning med väldigt blandat låtmaterial. Kan hända att hennes musik egentligen är bättre på klubb än på festival, men jag tror det kommer att bli grymt ändå. Undra om hon kommer att köra helt solo eller om hon plockar in gästartister.

Nu går jag bara och väntar på spelschemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0