Svaret kom fort

Precis som jag hade hoppats kom svaret om tidningarna snabbt. Skitsnabbt faktiskt. Jag hann knappt trycka på publicera innan telefonen ringde.

- Du lät så arg så jag tänkte att jag måste ringa direkt.

Nä, arg var jag inte. Mest fundersam. För givaren var det självklart. För glömska mig ett enda frågetecken.

Tidningen som kom var alltså en present från min kära kusin M. När jag fyllde år sa hon att presenten skulle komma på posten i början av juli. På månaderna som har gått hann jag givetvis glömma detta faktum.

Vilken tur. Nu kan jag verkligen njuta av tidningarna när det är en present från en person som känner mig och mina intressen.

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0