Imorgon smäller det!

Imorgon är det P3 Guld-galan! Jag ser fram emot det hur mycket som helst och kan knappt bärga mig. Som sällskap har jag min kusin. Nedan följer några klipp från ett urval av artisterna som uppträder på P3 galan. Vilken uppställning. Det är sjukt många bra artiser som ska spela.

Jag har inte en aning om vad man kan förvänta sig. Kitty Jutbring leder galan. Bara där kan det ta vägen vart som helst. Jag gillar henne.

Det är annonserat att det blir en del överraskningar förutom  de redan namngivna artisterna. En gissning jag har är Petter och September med sin nya gemensamma singel, alternativt September ensam med "Mikorfonkåt". I'm from Barcelona kommer med nytt nu också. Kanske att det gänget kliver in på scen. The Ark är faktiskt tänkbart också. Med tanke på att bandet ska lägga ner. Det ska bli spännande!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0