Ett konstverk till video



Första gången jag hörde "Reaching forward" med Those dancing days var på P3 Guld. Det är en helt fantastisk låt och gruppen går verkligen inte av. Mest förtjust är jag i sångaren och trummisen. Igårkväll fick jag en flipp när jag kom hem från jobbet och körde låten repeat ett otal gånger. Jag älskar den. Är helt såld. Nu hittade jag videon på youtube. Skoja min doja! Den är ett konstverk. Snygg, smart och skojig. Klippningen är grym, effekterna är fantastiska. Framför allt diggar jag när musikerna i mitten agerar som om de hade sina instrument i händerna, men spelar på helt andra saker. Snyggt också när killens huvud byts ut mot diverse prylar. Hela videon hänger ihop och knyts samman på slutet. Den får mig att tänka en massa.

Piece of art.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0