Regnslaskiga december



Efter en natt med galet dålig sömn begav jag mig vid lunchtid till Ulricehamnstrakten för att hänga med mina föräldrar. Det blev mycket snack och framåt kvällningen körde jag hemåt igen. Regnslask from above. Blä. Och att hamna bakom diverse plogbilar kändes så där halvkul. Huvudsaken är väl att jag kom hem och det gjorde jag.

Trösten i den här slaskiga skiten och det ständiga mörkret är ändå att det just nu är som absolut mörkast och att det vänder efter torsdag. Sent i december brukar vädret stabilisera sig med kyla och snö samtidigt som dagarna återigen blir ljusare. Om än i maklig takt. Skönt är det i alla fall.

Sitter nu och varvar ner med Musikhjälpen samtidigt som jag planerar för ett speciellt blogginlägg med många bilder som jag ska publicera på måndag. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0