Tjena va trött!



Jag är så trött att mina
ögonlock korvar sig och musklerna liksom dunkar av ansträngning att hålla min kropp upprätt. Framför mig har jag min fyra dagar långa ledighet som återkommer i ett fyraveckorsintervall. Bakom mig har jag fyra intensiva och innehållsfulla veckor och knapp vila.

Koncentrationen är i bott. För att uttrycka mig milt.

Nu har jag fått i mig en massa socker i form av vetekrans och kit kat, men jag vet inte om det gör något till. I vanliga fall kan jag bli aningens piggare av socker, men idag tycks inget hjälpa. Jag lär slockna tidigt i afton och sova som en bäbis hela natten. (Eller...bäbisar sover ju sällan hela nätter...men ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0