Hänger och slänger



Jag har klurat på flera olika varianter för hur jag ska kunna hänga mina tavlor i arbetsrummet utan att det nödvändigtvis blir beständiga hängningar. Tänker att jag ska kunna byta tavlor allt eftersom jag målar nya, typ. Till slut bestämde jag mig för en lösning som inte är den snyggaste, men som inte gör så stor skada på tapeten.

Helt sonika har jag slagit i ett antal krokar längst upp i taket runt om i rummet. Tavlorna hänger jag i trådar. Lätt att justera höjd och lätt att byta. Dock upptäckte jag ett problem direkt ...



... nämligen att mina minsta ansiktstavlor är alldeles för lätta. Med mer tyngd hänger tavlorna som de ska, men dessa vrider och vänder på sig. Irriterande.

Fast sen bestämde jag att det är lite roligt också, så jag låter dem nog hänga så där haj på svaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0