Anledning att stiga upp

Idag börjar jag inte jobbet förrän 13.45 och ändå satte jag klockan på strax efter 07.00. Min tanke var att gå och lägga mig igen när anledningen till min uppstigning var överstökad, men så blev det icke.

SeLest är ett Göteborgsband som jag har en viss känning till och detta band har precis släppt sitt debutalbum och gästade denna morgon TV4. Här är en intervju med Simon Ljungman och Sebastian Ring som drog igång bandet för runt fyra år sedan:



Här är när de spelar singeln "September". Det är en låt som jag skulle kunna sätta mitt namn under. Känslan är igenkännande. Jag faller också igenom september. Jag älskar stråk. Musiken blir så dramatisk och känsloladdad av det. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0