Saknad och längtan



Jag längtar till nästa lördag. Något alldeles enormt! Då ska jag träffa de här två fantastiska människorna i Göteborg. Den snygga, numera, småbarnsmorsan träffade jag senast i augusti när vi var på Way out west tillsammans. Då liksom nu var det för att höra Håkan Hellström. Det blir en natt på hotell, med en förhoppningsvis fin frukostbuffé på söndagsmorgonen.

Under lördagseftermiddagen möter den fagre radioprofilen J upp på Restaurang Familjen. Tror inte vi har setts sedan i våras på en fasligt trevlig fest.

Det blir ett kärt återseende att igen träffa dessa fina vänner. Jag längtar efter er!

(Bilden är förresten från ett tillfälle när L ville ha schyssta bilder på sig själv bland sina mängder av skor. J agerar scenograf och reflektorhållare. Jag sprang liksom J omkring och placerade skor än här än där. Mitt i allt fångade jag den här med min mobilkamera.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0