Morgonljus



Idag var jag i tid till jobbet. Kompromissen var att frukosten låg i väskan. Efter gårdagens migränhistoria kände jag mig inte alldeles lätt i kroppen i morse, men ju längre dagen har gått dess bättre känner jag mig. Det är heller ingen dålig start att vakna till en sol som skapar så vackert ljus omkring sig.



Trots att jag har ett fantastiskt roligt jobb så kan det kännas svårt att gå in när vädret är sådant här. Utanför mitt fönster är himlen klarblå bortsett från några lätta molntussar. Tänk att ha en termos med varmchoklad, några ostmackor, varma kläder på och med det en tur i skogen. Det där är ett romantiskt drömmande från min sida. Det blir sällan av. Tyvärr. Men drömma är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0