Vill visa allt



Jag producerar ju en hel del målningar just nu och det är så oerhört svårt att låta bli att visa dem på bloggen. Helst vill jag visa allt jag gör. Det är därför jag har bloggen.

Senast i raden av tavlor är den här med mer eller mindre diffusa huskroppar. Huset är en symobl för människan. I alla fall när man pratar om drömtydning och vissa psykologiska aspekter. Det var nog också så jag tänkte när jag målade den här. Husen i en stad kan ibland verka så ensamma. Precis som människor i en stad kan vara. Anonymiteten.

Det jag visar är en mindre del av tavlan. Jag har verkligen pillmålat. Det brukar jag ju inte göra i vanliga fall. Det var svårt att sätta punkt.

När utställningen väl är över ska jag visa samtliga tavlor jag hade med på den. Promise.

Kommentarer
Postat av: dybban

Jättefin! Säljer du något? Den där där skulle passa perfekt till mina blå köksluckor. =)

2010-11-01 @ 16:18:15
Postat av: Sofie

Kul att du gillar den! Ja, jag säljer, men inte just nu. Jag håller på att jobba ihop tavlor till en utställning. Kan inte sälja förrän jag vet om någon vill köpa då.

2010-11-01 @ 16:40:39
URL: http://kreativalatsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0