Utställning

Ja, jag vet att jag tjatar. Det finns två orsaker. 1) jag är så himla glad att jag ska ha en utställning för det har jag inte haft sedan gymnasiet (bortsett den vi hade i källarn på jobbet i våras som bara kollegorna fick se) och 2) jag mår så bra av att måla och att ha något att måla inför peppar mig. Ju mer jag målar desto bättre mår jag. Snacka om självmedicinering! Målandet är min drog.

Nu är det bara tre veckor kvar till utställningen. Jag pratade med en av arrangörerna idag och det gjorde mig än mer pepp!

Utställningen är i samband med den årliga julmarknaden i Gråbo Missionskyrka, en julmarknad jag själv besökte varje år jag bodde i Gråbo och som jag också varit med och arbetat för några gånger. Det ska bli väldigt roligt att träffa människorna där och att få visa lite av vad jag sysslar med nu för tiden.

Julmarknaden är den 4 december klockan 10.00-14.00 och det är också så länge utställningen pågår. Kort men intensivt.
Platsen är Gråbo Missionskyrka; Mossalaggsvägen 6, Gråbo.

Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0