Bästa vänner



Här är ytterligare en bild jag hittade i mina gömmor. För några dagar sedan gav jag den en ram. Bästa vänner heter den. Den är inte till salu. Den är ritad med röd och vit krita och varje gång jag ser den vill jag måla med de där kritorna igen. Dessvärre har jag inga hemma. Måste köpa!

Jag har fått gjort en hel del idag. Har haft en enorm energi de sista dagarna, vilket känns grymt gott! Dels har det att göra med att jag har varit mycket ledig, och dels därför att jag på olika sätt har varit i kontakt med människor som betyder väldigt mycket för mig. Bra människor ger energi. "Dåliga" stjäl.

Den stora nackdelen med att kreativiteten flödar är att saker som disken blir stående... Men det är en världslig sak!


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Den tyckte jag om. Jättefin. =)

2010-11-18 @ 22:27:18
Postat av: Sofie

Tack så mycket :)

2010-11-18 @ 23:48:45
URL: http://kreativalatsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0