Röra blir oröra



Sladdar får mig att vilja gråta. Av att se dem. Att behöva reda i dem är ännu värre. Ville ha en låda att gömma dem i. Köpte den här byrån och tänkte att den blir bra. Jag tog bort baksidan och eftersom det är genuint hantverk så är det verkligen lådor. En nytillverkad byrå skulle lätt inte haft kanter bakpå lådorna. Jag knödde in sladdar och dosor i nedersta lådan och stängde. Så skönt!

Tyvärr är träet för kraftigt för att fjärrsignalerna ska kunna gå igenom, men det är bara att öppna lådan och vinkla upp boxen när jag ska se på tv. Inget bekymmer. Jag tycker inte att det är snyggt med tv:n på byrån. Ska försöka hitta en liten matchande bänk som jag kan ställa bredvid istället. Detta får duga tills vidare.

Dessvärre vet jag inte hur jag ska göra med dvd:n och vhs:en. Just nu står de på högkant, oinklopplade bakom tv:n. Använder dem inte så ofta. Men om jag hittar en liten bänk kanske jag kan fästa dem under. Det får bli ett senare problem. Sladdarna är borta. Det är det viktigaste just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0