Knashjärna



När jag var på second hand i Gnosjö i torsdags köpte jag en ursnygg lampa samt en fin skål från Rörstrand. Jag hittade också vasen/karaffen på bilden. Tyckte den var så himla snygg så jag tog en bild på den. Jag kunde i ögonblicket där inte komma på vart jag skulle ha den så jag köpte den inte. Korkat! För 25 kronor hade den väl kunnat stå i ett skåp ett tag och sedan bli bortlämnad om jag inte hittat någon given offentlig plats. Hur som helst. Snart är det dags för en rejäl lördagsrunda. Först second hand i Värnamo, sen åker jag till Gnosjö och ser om vasen finns kvar. Därefter åker jag till Jönköping och hämtar min tavla som jag fått uppspänd (spännande!) och väl i Jönköping måste jag bara till några second hand-affärer där. Kanske kan jag hitta några fina hyllor eller andra trevliga inredningsprylar.


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh! Låter som en riktigt trevlig lördag! Lycka till med fyndandet!

2010-03-06 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0