Färdigt och fånigt




Sky blue and black mäter 20x20 cm.


Jag måste nog sluta att lägga upp tavlor medan de är pågående och istället vänta tills de är klara. Denna tavlan har varit klar en vecka minst, men av någon anledning har det känts motigt att lägga upp den. Om jag är helt ärlig hänger det nog ihop med hur folk bedömer mina tavlor. Det är lättare att lägga upp något pågående. Om någon skulle tycka det är kasst kan man försvara sig med att det inte är klart. Vilket man inte kan göra när det faktiskt är färdigt.

Usch så fånigt att bry sig så mycket om vad andra tycker. Det är klart att jag vill att folk ska gilla det jag målar, men i första hand målar jag för min egen skull. Vad jag tycker borde vara viktigast. Ska jobba på det.


Kommentarer
Postat av: jorå..

Coolt! Jag gillar den där.. solen liksom är en snubbe som hittar ett litet hjärta rött :) som han tycker verkligen om.. och hjärtat finns där.. lite försiktigt.

2010-04-13 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0