Grillpremiär



I helgen har det varit karneval i Värnamo. Det innebär bland annat karnevalståg, spelningar med lokala förmågor och givetvis öltält. Stämningen kan bli lätt överhettad när det är öltält i stan, men eftersom vädret var gott lockade det att få sitta ute hela kvällen.

Kvällen började hemma hos S där det blev grillpremiär för min del. Han rotade fram en engångsgrill som legat gömd sedan förra året. Det tog så lång tid att få fyr på den att S till och med åkte och köpte en ny. Under tiden gav jag och F oss den på att få fart på glöden. Och lyckades.

I öltältet fanns W med vännen M. Vi fann snabbt flera sköna samtalsämnen. Humorn var topp! Så här med perspektiv blev det en oväntat bra kväll. Och sent blev det. Knöt mig vid fyrasnåret. Idag väntar kvällsjobb.
(W och M jag hoppas ni hittade...)


Kommentarer
Postat av: Mikael Johansson

Åh, vad mysigt. Jag saknar Värnamo. Eller kanske bara alla mina vänner.

2010-06-06 @ 19:20:46
Postat av: sofie

Om man bortser från omständigheterna så var det riktigt mysigt. (Till omständigheterna hör inte sällskapet...)

2010-06-06 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0