Före och efter-grejen



Före. Innan var vardagsrummet gult och fult och min soffa uppskattade inte alls att behöva tävla om att synas. Slag i sak ...



Efter. ... jag målade och nu tycker min soffa om rummet mycket bättre. Jag också. Det där bordet ska för övrigt bytas ut. Det köpte jag till gamla soffan och passar inte alls i storlek med den nya. Synd för jag gillar det. Snygg färg också.



Spets. Dessutom fick jag knåpat upp ett par spetsgardiner för fönstren mellan vardagsrummet och sovrummet. Det blev fint. Ska hitta ett litet bord att ställa bredvid fåtöljen så jag har något att lägga ifrån mig boken på och ställa tekoppen på. Kanske en mustig matta att gräva ner fötterna i. Given favorithörna.



Funkar. Som grädde på moset så tycker jag numer att mina grönrutiga stolar funkar bredvid soffan. När väggen var gul blev det för mycket färg. Så kanske jag inte behöver klä om dem! Eftersom det arbetet skulle bli ganska knepigt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fint det blev, och jag håller med, nu stör de gröna stolarna inte alls! Det blev bra med textil för fönstrena med, det lever och blir mindre sterilt : )

2010-01-18 @ 20:51:28
Postat av: sofie

Det var ett bra tips med textil. Jag tycker det blev väldigt fint. Nu ska det bara upp lite tavlor och annat. Måste hitta en duglig tv-bänk också. Och soffbord :P

2010-01-18 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0