Färg i köket

Eftersom både väggar och luckor i köket är vitmålade så behövs det färg på saker och ting. Man kan säga att jag jobbar på det. Sen kanske inte alla saker syns när de står i skåpen, men det blir fint när man dukar.



Färg. Durkslaget sprang jag på i en av mina favoritbutiker. Jag kunde inte motstå. Dock är den för vacker för att bli instängd. Den ska upp på väggen. Inte användas. Bara synas.



Sviktande hyllor. Inte på grund av mina glas och talrikar utan av alla de glas och talrikar som stått där genom åren. Jag får lite kafékänsla. Tänkte att de där tråkiga vinglasen ska bytas ut efter hand. Har dock inte hittat några glas som jag fastnat för än. Letar både i första och andra hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0