Fia med...hutt?!



Fia med hutt. Jag är inte särskilt förtjust i att man tar något gammalt traditionellt och gör om det till något medel för att få supa. Men Fia med hutt lät ganska roligt. Det är ju ändå inte särdeles ofta som det faktiskt blir knuff när man spelar. I alla fall inte när jag spelat. När jag var barn ville jag helst spela utan knuff. Det var så hårt att blir knuffad. Och så förbannat irriterande. Värre än den ljuva skadeglädjen att knuffa någon annan. Plus att spelet tar lång tid ändå som det är. Men något Fia med hutt lär det inte bli för min del.

Kommentarer
Postat av: Anna

FINT! Vilken affär är det du kollat upp detta på?

Själv har jag fått Traderafrossa, än så länge bara väskor och sällskapsspel, men nu har jag börjat kolla på porslin.. herre.

2010-02-25 @ 10:41:06
Postat av: Anna

Du har inspirerat mig till att dra igång en blogg igen. Fina du!

2010-02-25 @ 11:54:45
URL: http://hardyherdy.wordpress.com
Postat av: sofie

Spelet fanns på Village i Jönköping. Jag är mer inne på Blocket. Gör inte så många affärer, men plöjer utbudet av möbler i Jönköpings- och Kronobergs län varje dag.

Kul att du blir inspirerad! Ska följa dig!

2010-02-25 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0