Slut på ingenting



Jag är mitt uppe i min långledighet och som jag är ledig. I fredags var jag visserligen hemma från jobbet och därtill hängig i lördags. Igår hade jag besök under några timmar. I övrigt har jag inte gjort ett vettigt. (Om man bortser från att städa och tvätta.) Bara lullat omkring i myskläder och raggisar. Vad skönt det har varit. Jag har kollat ikapp mig på en del tv jag missat, sett flera filmer och lyssnat på en massa go musik. Livet kan ju inte vara bättre!

Fast jag känner att jag börjar bli nöjd. Att göra ingenting är inte kul hur länge som helst. Som tur är får jag snart besök. Imorgon åker jag till Göteborg. Onsdag jobbar jag. På torsdag ska jag till röntgen på förmiddagen, sjukgymnasten på eftermiddagen och på kvällen är det julbord med jobbet.

Den här ledigheten och ingentingheten var väldigt välkommen efter den intensiva tid som har varit. Flera veckor inför utställningen hade jag att göra varenda lediga sekund hemma. För att komma igång igen med ny kraft behövdes detta vakuum. Men nu är det fullt ös framåt. Nästa vecka är det dessutom jul! Galet ...


Kommentarer
Postat av: Amanda G

Vad mysigt! Inspirerande blogg må jag säga. Och du, din stora, fina tavla har kommit till sin rätt på hagängsvägen!

2010-12-13 @ 18:17:55
Postat av: Sofie - Kreativa latsidan

Kul att du hittade hit :) Vad jag glad jag blir över tavelrapport! Det känns väldigt fint att det är ni som har den tavlan. Den betyder mycket för mig!

2010-12-13 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0