Till salu



I går la jag ut en annons på nätet om att jag säljer några av mina möbler. Än så länge är det ingen som hört av sig med intresse. Egentligen har jag tänkt lämna alltihop till second hand, men tänkte att om jag kan få några 100-lappar så vore det inte så tokigt.

Soffan är fantastiskt fin. Den gillar jag verkligen, men jag känner att den tar för stor plats för att bara stå och vara fin i arbetsrummet. Jag behöver fler förvaringsmöbler. Så nu är soffan utkonkurerad.

Nyss hjälpte en vän mig att få hem skåpet jag köpte i onsdags. När jag möblerat och fått ordning kommer bilder.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag är intresserad av din skohylla. Mått?? Pris??
Var i Sverige finns den ?
Agneta

Svar: Hej Agneta! Det där inlägget är över två år gammalt så dessvärre har jag ingen skohylla till salu längre, men kul att du hittade till min blogg :) Ha det fint!
Sofie

2012-08-15 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0