Genomglad

Tänk vad lite det behövs ibland för att man ska bli glad. Idag när jag kom hem från jobbet tömde jag som vanligt postboxen innan jag gick upp till mig. Förutom tidningen hade jag fått en ljuslila stencil ditlagd. Det var den lokala hyresgästföreningen som hade lämnat en inbjudan med rubriken:

Välkommen med på inköpsresa till ULLARED

Kan man göra annat än att älska en sådan inbjudan?! Man behöver inte ens vara med i föreningen. Det räcker att bo i kvarteret Prästen eller Högaloft. Det kostar inget, men man får stå för sin mat själv. Avresa är klockan 7.00 en lördagmorgon och tillbakaresa vid 15.00.

Så fint. Nu kan jag ju tyvärr inte åka med den dagen, men jag är bra sugen. Allra mest för att dela lyckan med mina grannar, men också för att jag är nyfiken på vilka som följer med på en sådan resa. Galet bra för dem utan bil och körkort.

Heja!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ganska roligt! Tänk att få åka med, vad nyfiken jag blev : )

2010-05-02 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0