Besök i Södertälje

I helgen var jag och hälsade på en god vän i Södertälje som jag inte träffat sedan i augusti. Sedan dess har hon gått i genom större delen av sin första graviditet som för sju veckor sedan resulterade i en liten tös. Det är alltid lika fantastiskt att se dessa små. Man kan titta och titta och titta utan att tröttna. Nej, jag är inte bebissjuk och nej, jag längtar inte efter en egen. Men bebisar är mirakel. Så är det bara.




Kids i den här åldern sover ju väldigt mycket. Så de där megagäsparna fick jag se några gånger. Söt!



Här busar hon med mamma. Kolla glimten i ögat. Galet skön.



Tänk att få sova så här. Alldeles blottad för världen. Då är man trygg. Tänk vilken ynnest att få vara just så trygg.

Tack kära vän för en go helg. Den ligger som en varm boll i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0