Speglingar



Spegling. Det är roligt att leka med kameran. På den nedre bilden sitter min bror och spelar tv-spel.


En kamera, ett nyputsat fönster och klart väder var vad som skapade förutsättningarna för de här två bilderna.
Den övre är en klassisk spegling. Den nedre kanske kräver en extra tanke. Jag står på balkongen. Inne i rummet sitter min bror och spelar tv-spel. Genom att vinkla kameran mot rutan får jag med både insidan och speglingen på utsidan.

Bilden är tagen i Ulricehamn och i utsikten skymtar skön Åsunden. I just Ulricehamn har jag vid flertalet tillfällen gett mig ut med en kamera i händerna. Naturen bjuder fantastiska vyer och detaljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0