Dejt med tomten




Tomtebus. Det är tur att man som journalist ibland får skoja till det också.



Att arbeta som jounalist kan emellan åt kännas ganska torrt. Verkligen inte för jämnan, men det händer. Då är det tur att man ibland får busa och hitta på upptåg. Här är en av mina chefer utklädd till tomte. Snöhögen kommer från ishallen. Bilden (ingen av mina) kommer att bli etta på julbilagan som jag jobbar med. Nu är det verkligen sista skriket med bilagan. Skönt, skönt. I morgon måste jag vara klar för i helgen ska den skickas till tryck.

Kommentarer
Postat av: Anna Persson

Är det Christer må tro?

2009-12-02 @ 13:52:50
Postat av: sofie

Visst är det!

2009-12-02 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0