Återuppta?

(null)

Under 2014 rann den här bloggen ut i sanden. Tidigt 2015 försökte jag skaka liv i den fast på en annan plattform, men nä. Den dog liksom till förmån för Instagram.

Det finns delar med bloggen som jag saknar. Som möjligheten att lägga ut texten och att spänna över fler ämnen på samma ställe. På Instagram har jag fem konton, varav tre konton med olika ämnesinriktning. Bloggen rymde alla delar.

Jag gjorde en återblick till bloggen på mitt ena instakonto idag och en vän jag funnit där uppmanade mig att kicka igång igen.

Men om jag nu skulle dra igång här igen skulle jag vilja städa en aning. Inte primärt ta bort gamla inlägg, mer skapa en annan ordning. Renodla lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0