Att gå bananas


Den här blir aldrig färdig så jag har sedan länge bestämt mig för att måla över den.
 
 
Jag grundade den och ytterligare en med grått och började sen måla på svart på den ena.
 
 
Därefter målade jag någon slags lavaaktig klump. Den är ju långt ifrån klar, men redan nu kan jag konstatera att den inte riktigt kan jämföra sig med bilden jag hade i huvudet. Jag gick lite bananas, kan man säga. Får se vart det tar vägen. Ska försöka måla i helgen. Hur som helst var det en väldigt härlig känsla att bara ösa på. Ibland är det mycket värt och då gör det ingenting om man måste börja om eller måla över efteråt.
 
Som ni ser gick det så vilt till att jag till och med droppade färg på mattan. Ja, ja. Shit happens även när man har kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0