Hurra för Skruttan!

 
Idag fyllar Skruttan fyra år! Jag smygstartade med att fira henne redan igår. Först var det barnkalas och strax därefter kom jag.
 
 
Av mig fick hon en magnetisk ritplatta. Här har hon målat av mig.
 
 
Lillasyster ville så klart ha del av uppmärksamheten och visst fick hon det.
 
 
Vi lekte med alla fina presenter hon hade fått av sina kompisar.
 
 
Leken övergick i att vi började fota oss själva. Jag tror vi tog 20 bilder eller något sådant, men ni får bara se några.
 
 
Efter en massa flams och trams med kameran gick vi till Skruttans rum där lekarna fortsatte.
 
 
Både Lillasyster och jag provade Skruttans andra krona. För stor för lillan för liten för mig.
 
 
Minns inte vad vi gör här riktigt.
 
 
Här jämför vi nagellack. Nästan samma. Skruttan fick syn på mitt skavsår. "Oj, du måste ha plåster" sa hon och strök försiktigt över såret.
 
 
Lillasysters skepsis mot mig var som bortblåst nu. Hon log stort när jag dök upp och höll sig sen nära både mig och Skruttan under nästan hela mitt besök. Väldigt roligt!
 
 
Stabil har hon blivit också. Snart går hon utan att hålla sig.
 
 
Middag.
 
 
Efter maten blev det knämys och Skruttans tur att hålla kameran.
 
 
Grattis på fyraårsdagen min älsklingsfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0