Mässing

 
Det är synd att jag inte behöver fler lampor. Framför allt när jag ständigt hittar schyssta lampor i mässing. Vill ju ha allihop. Dessa spanade jag in på Erikshjälpen igår. Jag var där med en kollega. Jag köpte ingen lampa. Däremot köpte jag en duk och ett flertal halsband.
 
Nu när jag klurar lite...jag kanske skulle hiva lampan jag har i vardagsrummet för något som passar bättre stilmässigt. Den jag har nu är från 70-talet, men en replika från typ 20-talet. Jag gillar dock väldigt mycket att jag kan ha stearinljus i den. Ja, ja. Jag får se hur jag gör. Det kan ju hända att jag springer på en lampa jag inte kan motstå. Händer det så händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0