Om osynliga människor

 
 
 
 
Jag fick syn på en annons och klickade mig vidare till det här. För någon vecka sen skrev jag ju om det här med att vara mer kulturell och att ta vara på och utnyttja det som staden faktiskt erbjuder. Teater hör till sakerna som jag är dålig på att ta mig till. Men jag gillar teater väldigt mycket.
 
Den här föreställningen vill jag definitivt se. Först titeln. Sen underrubriken: Om osynliga människor i en osynlig stad. Där var jag redan fångad. Sen resten av beskrivningen. Det här är sannerligen en föreställning för mig. Om någon vill följa med mig så hojta. Anywho! Jag väntar till lönen med att köpa biljetter. Om ingen vill följa med så går jag själv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0