Inramat

I helgen har min bror och hans fästmö hälsat på mig. Det blev en herrans massa tjöt! Från att de kom vid 16-tiden till vi gick och la oss vid tre, för att fortsätta från frukost vid tio till nyss när de åkte. Härligt!



Idag stack vi till Moheda och den stora loppisen där. Jag fyndade dessa tavlor för 20 och 25 kronor. Egentligen är det inte tavlorna jag var ute efter utan ramarna. Jag är väldigt förtjust i det här stående långsmala formatet. Det är bara att måla egna bilder och sätta i.



Riktiga klassiska 50-talsramar med textil som detalj. Jag är supernöjd. När vi gick runt på loppisen kände jag att någon är där som jag känner. Och mycket riktigt. Vännen med största leendet stod i kassan när jag kom dit. Det är roligt när man träffar folk på ställen där man egentligen inte förväntar sig att stöta på dem. Man blir liksom extra glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0