Tavlor till salu

 
Det finns några tavlor kvar efter utställningen. Än har jag inte separata bilder på samtliga, men här kommer ett uppsamlingsheat i alla fall. De osålda har röda ramar.
Till vänster: Effekt, 50x50 cm, 1 100 kronor.
Till höger: Spricka, 50x50 cm, 1 100 kronor. Denna är tillfälligt reserverad.
 
 
Vänster: Betong I, 60x60 cm, 1 200 kronor.
Mitten: Betong II, 20x60 cm, 500 kronor. Reserverad.
Höger: Energi, 50x50 cm, 1 100 kronor.
 
 
Överst vänster: Glimt, 20x20 cm, 400 kronor.
Överst höger: Utan titel, 20x20 cm, 400 kronor.
Nederst vänster: Utan titel, 30x30 cm, 500 kronor.
Nederst höger: Fasad, 20x60 cm 600 kronor.
 
Vid intresse går det bra att kommentera här eller maila mig på [email protected] så kan jag ordna en privat visning.
 
För övrigt kan jag säga att det har varit en trött vecka. När man har laddat och arbetat så intensivt inför något som jag gjorde med utställningen går luften ur när allt är över. Fast på ett bra sätt. Jag har gått hela veckan och känt mig alldeles lycklig! Plus att jag har fått massa nya idéer på kreativa saker jag vill göra. På den fronten tar hjärnan aldrig paus. Ja, inte på någon annan front heller, men det är extra kul med alla uttryck som vill ut.
 
Nu ska jag dock ge mig själv ett uppehåll från måleriet. Det kan behövas efter en så högproduktiv period som våren har varit. Jag behöver samla ny kreativ kraft. Kanske göra något annat. Jag får se. Rätt vad det är kanske det skriker av målarsug i kroppen på mig. Då finns inte annat än att lyssna så klart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0