Ska jag?

Jag har fått följande kommentar på mitt senaste matinlägg:
 
"Hej! 

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg. 

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter."
 
Borde jag gå med? Det är minst sagt lockande, men jag bloggar ju så sällan. Att skapa mer trafik till bloggen då skulle ju vara lite som falsk marknadsföring. Dock önskar jag att jag bloggade mer.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vet inte om de blivit bättre, men för nåt år sen var det ett gäng matbloggare som bojkottade pga trista metoder från hittarecepts håll: http://matgeek.se/2012/12/03/darfor-valjer-jag-att-bojkotta-hittarecept-och-uppmanar-dig-att-folja-mitt-exempel/

Svar: Tack för länken! Jag kom fram till redan innan att jag skiter i det. Jag bloggar så sällan som det är nu och jag har inga ambitioner att nå fler än jag gör nu.
Sofie

2014-01-19 @ 14:28:41
URL: http://theresewahlgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0