Sthlm T&R

 
Förra veckan var jag på mässa med jobbet i Stockholm onsdag-torsdag.
 
 
Därefter stannade jag resten av helgen hos den här fantastiska kvinnan! Vi hade rikligt med kvalitetstid att hinna prata igenom gammalt och nytt i livet. Så skönt.
 
 
M befann sig i storstaden samtidigt som jag och vi sågs över en hämtlunch i solskenet.
 
 
Mannen på bilden delade med sig av sina chips till fåglarna och försökte förmå dem att äta ur hans hand, men fåglarna var skeptiska.
 
 
Jag är sällan i Stockholm. Det är lite synd och jag hoppas att det kommer att bli oftare. Stolt är jag i alla fall att jag lyckades åka tunnelbana både bort och fram utan att komma vilse. Däremot kom jag vilse när jag var ute och promenerade i trakterna hos min vän. Min halvtimmespromenad blev över en timma lång. Det gjorde inte så mycket. Jag hade sällskap via telefon och solen strålade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0