Glad i det lilla

Ibland är det verkligen de små sakerna som kan göra en glad. Eller snarare oftast. Jag försöker påminna mig själv om att suga upp alla sånna där småsaker. De är som energi för själen.
 
Här är några saker hittills:
  • Solsken (visserligen snorkallt, men äh).
  • Jag vaknade och kände mig ganska pigg i morse.
  • Jag fick med mig en god macka till frukostrasten.
  • Kollegan P hade godis med sig och bjöd på.
  • Jag fick ett meddelande från en vän jag saknar som sa sig sakna mig också.
  • Vi hade roliga/intressanta diskussioner på lunchen. Vi pratade bland annat om iq. Ett favoritämne.
  • Det är fredag.
  • Plus en massa saker jag inte riktigt kan sätta ord på, men sånt som får mig att le och skratta. Jag älskar att skratta. Både att få vara rolig själv och att skratta när andra är roliga.
På den vägen är det. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0