Trötthet från en annan värld

 
Jag är så trött att jag skulle kunna gå av. Det hänger så klart samman med förra veckans genomklappning. Att jag låg hemma i tre dagar utan ork, men med massa ångest. Det var längesen jag hade ett så kraftigt bakslag och jag var uppriktigt rädd för jag kunde inte avgöra hur illa det var. Tänk om jag skulle tvingas sjukskriva mig. Huh!
 
Ångesten och den inre krampen släppte efter samtalet med min chef, men den där tröttheten tar lite tid att få bukt med. Mina ögonlock känns som betong och hjärnan som om den var full med grus.
 
Igår var jag ute och åt med mina vänner J och N. Jag pendlade från att självklart följa med till att banga till att följa med ändå. Mest ville jag åka hem och bara lägga mig för att jag var så trött, samtidigt ger det så mycket att umgås med människor jag tycker om. Äta behövde jag ju också göra så varför inte i sällskap?
 
Vi var på El Corazon som ligger på ena hörnet av Saluhallen. Jag har inte varit där förut, men det var väldigt mysigt. Enkelt och avslappnat. Både jag och J föll för pizzan Quatro Quesos. Den var väldigt god och jag kände mig inte alls kass efter pizzan som jag brukar göra.
 
Kollade för övrigt på restaurangens hemsida och såg att de erbjuder en rätt maffig söndagsbrunch. Den skulle jag vilja testa vid tillfälle om någon är sugen att hänga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0