Bra fredagskväll

 
Arbetsdagen igår var tung. Desto bättre att jag hade en uteätarmiddag inbokad med några vänner. Vi käkade på tapasstället Pinchos, vilket jag kan rekommendera. God mat och bra priser. Framåt halvelva lämnande jag mitt trevliga sällskap för att åka på S:s examensfest. Ovan bilder från hennes bands framträdande. På festen träffade jag vänner som jag inte sätt på bra länge. Väldigt roligt.
 
Först framåt två var jag hemma och i säng. Hur trött som helst. Då hade jag inte varit hemma sedan halvåtta på morgonen. Surt också att jag vaknade efter att bara ha sovit i sex timmar, men jag låg kvar i sängen och efter någon timma hade jag somnat om. Vaknade halvett och åt frukost vid två!
 
Dagen var ju nästan slut innan den hann börja. Min plan var att sätta upp nya gardiner idag, men det blev inget med det. Istället har jag fixat med min dator. Organiserat och grejat nytt antivirusprogram och löst en och annan knut. Nu har jag parkerat mig i soffan. Jag får ta nya tag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0