Vardagsrummet - starten

 
Ok här kommer lite kik in i mitt vardagsrum. I detta inlägg får ni se några bilder av hur mitt vardagsrum såg ut innan jag började stöka runt med det. Jag står i dörröppningen.
 
 
Helst hade jag velat få bort tv:n från fönsterplatsen, men jag tror inte jag löser det.
 
 
Det där hyllorna har jag flyttat på. Den högra står där pianot stod på förra bilden, men jag vet inte om hyllan ska få stå kvar där. Jag funderar. Skrivbordet ska bort så småningom. Den vänstra hyllan står...
 
 
...här och hyllan på denna bilden har hamnat...
 
 
...i sovrummet! Faktum är att sovrummet har fått en bättre känsla med denna hyllan. Vet inte vad det beror på. Mer rejält.
 
 
Istället för böcker och filmer som tidigare fyllde hyllan står där nu skor. Det är väl inte allt som ska få stå där, men än så länge i alla fall.
 
 
Att jag inte tänkt på det tidigare! Jag köpte ju de där rosa backarna för mina sjalar för ett tag sedan. Tänkte inte då på att mattan utanför toan matchade väldigt fint. Nu känns det mer ok med de skrikrosa backarna mitt ibland allt turkost.
 
 
Böcker och filmer ligger just nu i staplar på byrån i hallen. Alltihop ska in i hyllan i vardagsrummet. Hyllan måste bara stagas upp en aning. När jag började ställa in böckerna i den igår rasade en hylla ner, eftersom yttersidorna bångnar utåt. Dessvärre föll en av hyllhörnen ner och bucklade till min fina blommiga plåtlåda. Patina...
 
Detta för nu. Mer kommer fram över!

Kommentarer
Postat av: Johanna Banana

Du har en ny duk i vardagsrummet också :)

Svar: Den gamla trasan ;) Nä, men den har hängt med några år. Typ tio.
Sofie

2013-02-06 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0