Infall kommer oftast plötsligt

 
Ja, infall. Jag fick ett utskick från HM som jag klickade vidare på. Inspiration för badrummet. Jo, då. Gröna och gula härliga handdukar och badlakan. Jag älskar färg. Det är ju bara så, men varken gult eller grönt passar i mitt badrum på grund av den mörkturkosa väggfärgen.
 
Visserligen har jag ju köpt ett draperi som liksom binder samman färgkaoset på min toalett, men jag måste ändå hålla mig till en viss färgskala när det gäller handdukar. Det plötsliga infallet då? Jo, jag tänker att jag ska måla om väggarna i badrummet.
 
 
Bak i den här bilden kan man ana den grönturkosa färgen. Om det blir av tänker jag i så fall välja en ljus färg. Vit är nog inte så bra för då skulle det fula golvet framträda väl mycket, men kanske någon ljus sandfärg.
 
Nå väl. Infall kommer oftast plötsligt och det kan försvinna i samma hast. Med andra ord. Vi får se, men det vore roligt. Framför allt vore det roligt med illfärgade handdukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0