Lampförälskelse

 
På lunchen idag drog min kollega E med mig till Holmens marknad. Hade jag haft gott om pengar samt gott om plats hemma hade jag förmodligen slagit till på dessa lampor. Så fina! Tror de kostade 130-150 kronor styck.
 
 
Blev förtjust i den här lampan med skärm i plast. 
 
 
Denna fanns det två av. Tror 150 kronor styck. Jag diggar dem.
 
 
Favorit bland dagens lampor var ändå den här skönheten! Åh, jag bara älskar den, men 450 kronor! Inte rimligt...
 
 
Kolla det här söta lilla hallbordet i teak med tillhörande spegel! 
 
 
Spegeln hade en lampett monterad på sig och den nätta kupan låg i en av lådorna som dessutom hade ett fantastiskt fint lådpapper. 1 290 för detta rara möbelsätt.
 
Alltså så ofta som jag önskar att jag hade ett hus att inreda! Det finns ju så mycket fina möbler och inredning att hitta på second hand. Ja, ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0