Picknicklunch

 
Brorsan och hans familj (sambo och son) har varit på besök. Vi passade på att nyttja det fina vädret och gick upp till Keillers Park. Till lunch bjöd jag på Västerbottenpaj, handskalade räkor (som jag hade skalat alltså), aioli och en sallad på oliver, soltorkade tomater och fetaost. Det är så fint i parken och jag njuter verkligen när jag är där.
 
 
Lillkillen var trött så för att han skulle somna promenerade vi upp på berget. Det är rätt roligt att spana ut över stan och peka ut byggnader och områden man känner igen. Eller diskutera det man inte har riktigt grepp om.
 
 
På nervägen stannade vi till på lekplatsen för att Lillkillen skulle få känna på gungan. Han uppskattade den och hade ett stort leende över hela ansiktet. Jag mådde illa bara av att se gungan åka fram och tillbaka. Knas det där. Och synd. För jag gillar känslan av att gunga, men jag mår alltid illa.
 
Skön dag! Och skön helg över huvud taget. Social, men ändå stillsam. Jag har fått städat och fixat med saker jag tänkt göra länge. Jag känner mig väldigt tillfreds.

Kommentarer
Postat av: mackan

Tack för att vi fick komma, riktigt härligt<3

Svar: Tack själva!
Sofie

2013-08-25 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0