Göteborgsväder

Jag slog ju till och köpte ett festivalpass till Way out west i förra veckan, trots att jag från början inte tänkt gå. Anledningen att jag inte tänkt gå är för att det inte är så många artister jag vill se. Plus att två av dem jag ville se har hoppat av. Men det kändes konstigt att inte ha tillgång till festivalen, att kunna höra det jag vill, umgås med vänner som ska dit, stämningen...
 
Jag har dock inte tagit ledigt från jobbet utan sitter här och knåpar med olika layout-grejer. Utanför fönstret strilar regnet ner och det är rätt skönt att vara inomhus. Äkta Göteborgsväder. Klockan 17 styr jag dock kosan mot Slottsskogen. Min första spelning (planerade) är Johnossi. Jag kommer förmodligen höra Neil Young också. 
 
I morgon ser jag fram emot Håkan Hellström och The Knife (även om jag inte är överväldigad över deras nya platta). På lördag ska jag höra James Blake och Alicia Keyes. Resten får vara överraskning.
 
Någon som läser här som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0