Tillbaka till 90-talet

 
Den här bruttan och hennes två kollektivsambos bjöd in till fest med 90-talstema. M klädde sig i en fantastisk byxdress som verkligen gör skäl för namnet one piece.
 
 
L hade hittat en kråsskjorta och hatt. Klockrent. Själv var jag lite lat och körde på en Kurt Cobain-klädsel, men anamade en spretig frisyr, lila läppstift och smycken som jag faktiskt hade på 90-talet. (Tumringen syns inte på bilden.)
 
 
Gruppfoto.
 
 
Spotifylistan var över 16 timmar lång tror jag och det fanns ett gedigert utbud av maffiga danslåtar. Vad sägs om Snap, E-type, Back street boys, Corona, Ace of Base och Five?
 
 
Medan större parten av festen ägnade sig åt fuldans...
 
 
...valde en del av festen att umgås med sin telefon.
 
 
Jag glömde min kamera på festen och fick hämta den dagen efter. Dessa tre bilder var några av skörden jag fick med på köpet hem. Vackra dagen efter-bilder helt enkelt.
 
Grym fest, gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0