Stolt över nominering

 
 
 
Idag presenterades de nominerade till Stora journalistpriset. Bland de nominerade hittar man min gamla chef i kategorin årets förnyare. Det är inte utan att jag känner mig stolt! Jag var ju dessutom fortfarande kvar på Värnamo Nyheter när arbetet med nyhetslöpen skedde.
 
Även om jag tycker att förnyelse handlar om att hänga med framåt är det ändå roligt att nomineringen rör sådant som inte alls handlar om det digitala utan om det kulturella. Jag håller mina tummar för att priset hamnar i Värnamo. Tillsammans med Göteborgs-Posten är dessa två ensamma utanför Stockholm att bli nominerade.
 
Skärmdumpen är från Journalistens hemsida och hela artikeln (och artiklar om arbetet bakom nomineringen) finns att läsa här.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0