Projekt: Köket






Igår maskerade jag lister och dörrposten i köket och nu har jag målat ett första lager. Som synes lyser tapeten igenom ganska bra. Jag har hoppats på att det skulle räcka med två lager färg för att täcka, men nu när jag ser hur mycket det lyser genom ett lager får jag nog tänka om. Kanske måste bli ett tredje lager ändå ... Det återstår att se. Vad som också återstår att se är hur väggen blir när den är klar. Om den ska vara bara vit? Nja, låt oss säga att vit är grunden. To be continued.


Kommentarer
Postat av: sara shotgun

superspännade och välditg fint. Tycker det blev jättecoolt

2012-05-02 @ 12:03:12
URL: http://twitter.com/sarajaysson
Postat av: Vendela

Hejsan,

så roligt att man ser mönstret under. Och så spännande att du säger att vitt bara är grunden! Jag vill veta vad du har för planer. Skulle du inte vilja visa upp ditt projekt på Byggla? Jag tror många, precis som jag, skulle uppskatta att se väggprojektet. Det är bara att maila mig så berättar jag mer. Är du intresserad får du en liten present! :)

Lycka till med målandet!

/Vendela på Byggla

2012-05-03 @ 09:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0