Dyr och opraktisk

FRÅN THE MARNI AT H&M COLLECTION.


Wow. Den här jackan är verkligen superfin.
På torsdag släpps Marni-kollektionen. Synd att den inte släpps i maj. Då är min ekonomi så mycket bättre än vad den är nu. 1 299 kronor kostar den, vilket i sig inte är överdrivet mycket för en jacka, men för en jacka man bara vill ha för att den är vacker och när man inte har råd. Ja, då är det dyrt. Lyllos alla som kommer att köpa den.

Kan hända har jag tur. Som med Madonna-kollektionen. Då lyckades jag att hitta en av de finaste klänningarna på halva-halva-priset ett bra tag senare. Den klänningen har jag kvar än och dessutom har jag burit den på två bröllop.

Nå väl. Jag tänker så här för att inte vara ledsen: Så opraktiskt med så korta ärmar på en jacka! Väldigt unwareable som juryn säger i Projekt Runway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0