Åt skogen ...



Jag blir så trött. Ingenting fungerar för mig idag. Suck ... På jobbet var det skittungt. Jag fick ingen reda på någonting, vilket gjorde mig stressad för jag har asmycket att göra. Dessutom sa chefen att jag ska ha ansvaret för det kommande numret. Det är helt fine egentligen, det var bara det att jag kände mig enormt vilsen i min uppgift. Jag har inte fått chans att lära mig så pass mycket ännu att jag kan vara helt drivande. Känner en lätt ångest surra omkring i hela kroppen.

Hur som helst. Min plan för kvällen var att skruva ihop mitt arbetsbord. När jag öppnade kartongen med skivan insåg jag att det var en sak som saknades. Nämligen ramen på vilken man skruvar fast benen. Jag trodde självklart att den skulle finnas med i paketet.

För att få ihop saker och ting för mitt stackars huvud surfade jag in på Ikeas hemsida, men där blev jag inte klokare. Det är tydligt att ramen ska vara med, men ingenstans kan jag välja den.

Jag klickade mig fram för att kontakta Ikea och upptäckte att man kan chata med dem. Intressant. Jag testade. Först fick jag vänta några minuter för jag var nummer tre i ordningen. När det sen var min tur fick jag väldigt snabbt svar på min fråga. Ramen säljs separat. Det är bara om man handlar via nätet som den följer med automatiskt.

Bra då vet jag det åtminstone. Detta innebär att jag nu en tredje gång måste åka till Ikea innan mitt arbetsbord är komplett. Andra gången jag åkte var det för att jag hade fått fel ben.

Inte min dag. Visst. Problemet med bordet hade ju inte med idag att göra egentligen, men det var ju nu jag upptäckte skiten. Jag orkar inte ens bli arg. Känner bara att jag inte vill någonting. Den lilla musten jag hade kvar rann fullständigt ur mig. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0