Åh, Nicole ...



Alltså Nicole som har varit med i The Voice Sverige har trollbundit mig varje gång hon har gått på scen. Hon förmedlar något jag på intet sätt kan värja mig emot. När hon idag framförde en av mina absoluta favoritlåtar hade jag svårt att hålla mig samman. Få kan leverera "Nothing compares 2U" bättre än Sinead O'Conner. Nicole ger mig gåshud med sin version. Så skört och så starkt.

Hennes coach Ola Salo sa i förra veckan något i stil med att han upplevde att han var med om början på något stort. Jag hoppas så innerligt att han har rätt. Jag längtar redan efter en platta med Nicole. Måtte hon träffa rätt låtskrivare (om hon inte skriver själv) och rätt branschfolk som fattar henne så som Ola gjort. Heja!

Klippet nedan är inte så tokigt heller. Allra bäst är slutet när hon marscherar. Så himla cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0